onsdag 21 mars 2018

En dag i ekonomisk frihet?

Idag leker livet, frågan är om det här skulle kunna vara så som mina dagar kommer att se ut om ett par år när jag inte längre jobbar? Morgonen började med att Axfood delade ut 4956 härliga kronor för att vid klockan 08.00 fortsätta med en frukost med sambon. Nu har jag suttit en dryg timme i solen på balkongen i bara t-shirt och värmer en tidig lunch i micron som skall ätas på balkongen såklart!



Jag har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen och den känslan älskar jag! Jag kan göra vad jag vill och ingen bestämmer över det, bara jag själv. Många kanske sitter på jobbet och längtar ut till solen och att slippa den känslan är underbar! De här aktierna köpte jag för Axfood-utdelningen förresten:




Att man skulle bli inaktiv av att inte jobba är för mig en ganska konstig tanke, det finns massa härliga saker att fylla dagarna med. Det här är enligt mig en helt perfekt start på dagen, nu väntar jag bara på att jag blir frisk från operationen så kan jag göra hela dagen perfekt. Tills dess gör jag mitt bästa för att njuta av de härliga dagarna.

Hur ser din dag ut? Fick du några utdelningar!

7 kommentarer:

  1. 3.780 kr från Axfood trillade in här. Har inte återinvesterat än.
    Däremot hunnit daytrada lite. Inte varje dag jag hinner det men vill verkligen frigöra med tid för det!
    Solen skiner men jag är på kontoret idag. Ledig torsdag och fredag så kanske behöver göra lite nytta innan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja Ekononitankar,

      Grym summa du fått in! Någon aning om vad du ska köpa gör det sen?

      Skönt med ledig torsdag och fredag! :)

      Mvh / Frihetsmaskinen

      Radera
    2. Hej, är här inte bara att vittna utan också att uppmuntra människor som står inför civil- eller relationsproblem. Om Dr Ogundus fantastiska verk, e-post: drogunduspellcaster@gmail.com jag var förlorad i kärlek med min man tills en kvinna tog honom ifrån mig. då ropade jag till min vän och hon berättade för hur hon mötte ett liknande problem och gav den här stora mannen kontakten med mig och jag gav alla de föremål han behövde för stavningen och nu är glad igen att bli kär i min familj. Jag anställer dig att kontakta den här mannen. Din berättelse eller smärta kommer att förändras inom några dagar och du kommer att le som jag idag. Återigen är tacksam. Kontakta honom på hans email via: drogunduspellcaster@gmail.com om du står inför någon form av problem
      1. Få din älskare eller man tillbaka
      2. Pengar stava / lycka till stavning
      3. Om du vill stoppa din skilsmässa
      4. Skyddsspel
      5. Få jobbstavning
      6. Kampanjer
      7. Få pengarna tillbaka.
      8. viktminskning stavning
      9. Kärlekstavning
      10. Om du vill tillfredsställa din partner / botemedel för svag erektion

      Radera
  2. Inga utdelningar idag, Nordea blir det härnäst nästa vecka. Kul inlägg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja Annelie,

      Fint med utdelning från Nordea! Tack! :)

      Mvh / Frihetsmaskinen

      Radera
  3. Axfood trillade in och det fylldes på i Bure, Skanska, Svolder, Swedbank och XACT högutdelande.

    /Skägget

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja Skägget,

      Grymt ju, det blir fin ränta på ränta sen! :)

      Mvh / Frihetsmaskinen

      Radera