lördag 30 september 2017

Mina 10 mest lästa blogginlägg

Jag tänkte att det kanske kunde vara intressant för nya läsare att se mina 10 mest lästa inlägg, eller om någon annan missat ett av inläggen. En del av de här inläggen tillhör även mina favoritinlägg. Jag vill också passa på att tacka alla som läser och kommenterar. Det är otroligt kul och givande att skriva inlägg när man får så många och bra kommentarer, tack!





  • 2. Sluta jobba vid 40 - I det här inlägget beskriver jag att det går att sluta att jobba vid-/innan 40 och hur jag själv har tänkt för att nå dit.

  • 3. Hur jag nådde min första miljon - Här skriver jag hur jag gjorde för att nå min första miljon. Det är egentligen 10 enkla tips som gjorde att jag klarade det.


  • 5. Bli miljonär med låg lön - Jag har ingen högskoleutbildning, jag gick inte ens ut gymnasiet men jag blev miljonär en bit innan 30. Här berättar jag hur jag har gjort och tänkte.




  • 9. Leva på lite pengar - Ytterligare ett ämne som står mig varmt om hjärtat, leva på lite pengar, jobba mindre och leva mer!

  • 10. Billigare elräkning - Ett inlägg om hur du väldigt enkelt sänker din elräkning, alla borde göra det.


Vad gillar ni att läsa för typ av inlägg? Om ni bloggar själva, länka gärna erat mest lästa inlägg i kommentarsfältet.

6 kommentarer:

  1. Jag gillar filosofiska inlägg och om balansen mellan att spara och "leva". Jag är minere intresserad av "nu har jag köpt bolag..." tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Erik,

      Tack för att du delar med dig om vad du gillar att läsa, jag kan hålla med där.

      Med vänlig hälsning / Frihetsmaskinen

      Radera
  2. Jag gillar att både läsa och skriva om situationer, tips eller idéer som handlar om privatekonomi och som kan ge en extra sparad eller tjänad krona.

    Mitt mest lästa inlägg är:
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=30659123#editor/target=post;postID=1723647435959567894;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=8;src=postname

    Allt gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du delar med dig Vardagsekonomi!

      Med vänlig hälsning / Frihetsmaskinen

      Radera
  3. Det där är alla fantastiska inlägg och du är en enorm inspiration. Riktigt välarbetade inlägg som får motivationen att pirra ända ut i tårna ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Kronan! Kula att höra, du har en riktigt fin och inspirerande bligg du med! Hopoas att vi kan fortsätta motivera varandra till våra mål framöver! :)

      Mvh / Frihetsmaskinen

      Radera