måndag 12 september 2016

Veckans utdelningar, passiva inkomster trillar in!

I veckan trillade det in lite sköna passiva inkomster, pengar som jag alltså inte behövt jobba för. Dom som stod för de passiva inkomsterna denna vecka var Johnson & Johnson, Archer Daniels Midland Co och Wal Mart Stores Inc. Här finns en analys på Wal Mart från dividend value builder.




  • Johnson & Johnson - 452kr
  • Archer Daniels Midland Co - 133kr
  • Wal Mart Stores Inc - 38kr
  • Totala utdelningar för veckan: 623kr


Jag tackar för utdelningarna som nästan skulle kunna förse mig med mat i 2 veckor, det ger en skön känsla. Alla 3 bolag som delat ut i veckan ser jag som riktigt högkvalitativa och säkra och målet är att fylla på i samtliga framöver.


Fick du någon eller några sköna utdelningar i veckan?

Läs även:
Få pengar utan att jobba
Om 4 år behöver jag aldrig jobba mer!
Månadsrapport augusti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar